Jornada de les Arts a Badalona

La Jornada de les Arts es realitzarà el pròxim dimarts 27 de febrer de 2024 per celebrar una jornada participativa a la ciutat de Badalona, i també per donar a conèixer l’oferta d’estudis artístics de la ciutat. Hi participaran gairebé 400 alumnes de 4t d’ESO i de 1r de Batxillerat de diferents centres d’educació secundària de Badalona. Tot l’alumnat gaudirà d’activitats relacionades amb la música, dansa, arts escèniques i plàstiques organitzades pels centres de la ciutat.

Al llarg del matí es duran a terme diverses activitats dels diferents àmbits artístics, una de les quals serà un taller participatiu.

Hi col·laboren l’Ajuntament de Badalona, les escoles de dansa Danzalona, Assaig, Still, Maria Yudes, l’escola d’Art Pau Gargallo, l’institut Eugeni d’Ors, el Conservatori de música de Badalona i l’EMMB (escola de música moderna de Badalona).