Full informatiu SE Badalona del 6 al 10 de març de 2017

fullinformatiu6al10marc

Open tech day al BDNLab. Jornada de portes obertes per a docents

INSCRIPCIÓ
El pròxim dia 29 de març, BDNLab obre les portes per mostrar les possibilitats que ofereix la tecnologia de fabricació digital per facilitar l’aprenentatge dels alumnes en les àrees STEAM, dur a terme treballs de recerca i, en definitiva, aprendre divertint-se en… Llegeix més»

IV Jornades sobre l’Ensenyament de les Humanitats al batxillerat

El treball de recerca: ¿ciència o ficció?
Els propers 17 i 18 de març de 2017 es duran a terme les IV Jornades sobre l’Ensenyament de les Humanitats al batxillerat.
INSCRIPCIÓ
Programa de les Jornades

L’EASD Pau Gargallo, a la II Jornada de Bones Pràctiques APD

jornada-apdEl Departament d’Ensenyament el 14 de  març 2017 organitza la segona edició de la Jornada de Bones Pràctiques de les Escoles d’Arts Plàstiques i Disseny de Catalunya.

Ja és primavera al Pinterest

Et proposem alguns reculls de recursos i idees per treballar durant aquesta primavera.En pots trobar molts més al Pinterest del Servei Educatiu de Badalona.
Primavera / Pasqua
Ocells
Col·lage, Mosaic, trencadís
Origami, paper plegat
Art Projectes
Hort… Llegeix més»

Ajuts per a la participació en activitats de formació internacional eTwinning

S’ha publicat a la web del XTEC la convocatòria d’ajuts per a la participació en activitats de formació internacional eTwinning.
Termini de presentació de sol·licituds : fins el 14 de març 2017

22 març. Dia Mundial de l’Aigua

Aquesta diada va ser proposada formalment per l’Agenda 21 de la Conferència de les Nacions Unides pel medi ambient i el desenvolupament de Rio de Janeiro. Es va començar a celebrar des de l’any 1993.
Us oferim algunes adreces d’interès per treballar l’aigua…Llegeix més»

Projectes, una moda?

L’ICE ens proposa de compartir en una jornada l’experiència de 10 anys de treball per projectes. …Llegeix més»