IV Jornades sobre l’Ensenyament de les Humanitats al batxillerat

El treball de recerca: ¿ciència o ficció?

Els propers 17 i 18 de març de 2017 es duran a terme les IV Jornades sobre l’Ensenyament de les Humanitats al batxillerat.

INSCRIPCIÓ

Programa de les Jornades

Al llarg d’aquestes jornades es vol pensar i debatre conjuntament sobre els diversos moments i les dificultats que apareixen en el camí d’elaboració dels treballs de recerca en el batxillerat humanístic: Com planifiquen els centres aquesta activitat? Com cal escollir el tema en cada cas i disciplina? Com es pot engrescar l’alumnat a treballar-hi? Quines metodologies cal seguir en cada cas? Quins materials es proposen? Quin és el seguiment que se’n fa o que cal fer-ne? Com s’avalua adequadament aquesta forma de treball?

Experts i professorat de renom ajudaran a reflexionar i debatre sobre aquests i altres temes que es puguin aplicar posteriorment a l’aula i també als centres.