Full informatiu SE Badalona del 28 de febrer al 3 de març de 2017

fullinformatiu28febrer3marc

Programa Ciència i Aula. Xerrada: L’ensenyament de l’electricitat a l’escola primària

Circuito-el25C325A9ctricoPrograma Ciència i Aula: Com ensenyar el corrent elèctric a primària
L’ensenyament de l’electricitat pot ser molt més fàcil i vivencial del que sovint imaginem.
Data: dijous 16 de març de 2017, de 18.00 a 19.30 hores
Lloc: FCRi – Passeig de Lluís Companys, 23 –… Llegeix més»

Activitats de Medi Ambient a Badalona per a les properes setmanes

Resum d’activitats que es realitzaran a Badalona relacionades amb el medi ambient.…Llegeix més»