Full informatiu SE Badalona del 20 al 24 de febrer de 2017

fullinformatiu20al24febrer

XXXI Jornades Científiques

Es realitzaran els dies 4, 5 i 6 d’abril de 2017. Trobareu tota la informació l’apartat de Dinamització del nostre espai web.
És molt important que ompliu el full annex amb totes les dades que es demanen i es el feu arribar abans del 10 de… Llegeix més»

Mobile World Congress – Presentació del programa de la jornada: La privacitat en joc

mobile-world-congress16-jpg_1984138618L’Autoritat Catalana de Protecció de Dades presenta el programa de la jornada La privacitat en joc, organitzada en el marc del Mobile World Congress amb el suport del MWCB.

Amb l’aprenentatge servei els alumnes se senten valorats i útils

El diari de l’educació entrevista a Roser Batlle.… Llegeix més»

Xerrada “Quan acabis l’ESO…”

image004El proper dimecres, 22 de febrer a les 18h de la tarda al Badiu Jove tindrà lloc una xerrada per parlar de les diferents opcions que té l’alumnat de 4t d’ESO, en acabar el curs, per seguir formant-se.

Literatura i conflictes bèl·lics

Selecció bibliogràfica per abordar el tema dels conflictes bèl·lics i les seves conseqüències.
Bibliografia per a secundària
Bibliografia per a infantil i primària