Celebració del Dia de la Ràdio 2024. “Cent anys explicant històries”

En aquesta pàgina hi trobareu les peces sonores que els centres han enregistrat. Estan basades en contes, llegendes o històries tant de Badalona com de la resta de Catalunya i del món.

Aquesta vegada tenim dues emissions el mateix dia 13 de febrer. Una des de Badalona amb diferents emissions en directe i l’altra l’emissió que recull el treball de tots els centres de Catalunya que han participat en aquesta celebració.

Cliqueu aquí per escoltar l’emissió en directe de Badalona. Aquesta és la graella de programació.

Si voleu escoltar les llegendes d’altres territoris i l’emissió en directe del 13 de febrer ho podeu fer a la pàgina del projecte: https://projectes.xtec.cat/canaldereporters/13-de-febrer-dia-mundial-de-la-radio-100-anys-explicant-histories/

En aquesta pàgina recollirem totes les històries i llegendes que han preparat els alumnes dels centres de Badalona.

Escola Josep Boada Enllaç Escola Mercè Rodoreda Enllaç
Escola Josep Carner Enllaç Escola Feliu i Vegués Enllaç