Projectes en Xarxa iEARN Pangea

S’ha obert la inscripció als Projectes en Xarxa (PeX). Els PeX són propostes didàctiques que volen treballar temes específics a través de l’ús de les TIC i compartir-los amb altres escoles de diferents punts del país. Es tracta d’una experiència diferent en la que l’alumne és el protagonista de l’experiència i treballa en profunditat temes molt diversos que van des del coneixement de la tradició i folklore popular, la investigació a través del mètode científic, la redacció i escriptura o l’ús de la tecnologia mòbil i la realitat augmentada i trobareu projectes per alumnes de totes les etapes educatives.
A continuació us passo els enllaços principals per si voleu conèixer els projectes així com un quadre resum de tots ells. Dir-vos que la participació en tots aquests projectes és totalment gratuïta.
– Web principal d’iEARN-Pangea: www.iearn.cat
– Web de projectes: projectes.iearn.cat