Nou espai web: Acompanyament, Orientació, Participació i Benestar de l’Alumnat

Us informem que des de la Direcció General de l’Alumnat han creat un nou espai web on es poden trobar diversos recursos relacionats amb l’orientació, la participació, el benestar de l’alumnat i l’abordatge de les violències.
Aquest espai web ofereix els continguts per àmbits: orientació, participació, benestar… Llegeix més»

Recomanacions bibliogràfiques XVII Jornada Pedagògica Còmic Barcelona

Com cada any, la FICOMIC ens deixa propostes de lectures més que recomanables per tots els lectors i gustos possibles. Aquestes són algunes de les recomanacions a la XVII Jornada pedagògica del Còmic Barcelona. Podeu consultar les fitxes completes fent clic aquí

+5 anys
+6 anys
+7 anys

+8 anys
+9 anys
+10… Llegeix més»

Bibliotips

Des del BESCAT ens comparten una nova eina per introduir conceptes bibliotecaris a la comunitat educativa: els Bibliotips. Es tracta de càpsules amb conceptes que treballaran les parts dels llibres, com executar tasques bibliotecàries o els gèneres literaris. La biblioteca de Bibliotips continuarà creixent de cara al curs 24/25.
Feu clic… Llegeix més»

Reivindicació 28 de juny: L’orgull que ens fa créixer

Logo de la campanya del dia del orgull LGBTQ+ amb el text "L'orgull més gran"

Enguany, la campanya del Dia de l’Orgull LGBTIQ+ reivindica el dret de les persones a ser com vulguin ser i a poder viure la seva identitat amb plenitud en totes les etapes de la vida, sense haver de patir desigualtats, discriminacions o violències.
Llegeix més»

6a Jornada de biblioteques de Badalona. Llegir per pensar: pensament crític a través de la lectura. 1 de juliol de 2024

La Comissió de Dinamització Lectora de Badalona, us presentem la 6a Jornada de Biblioteques de Badalona: Llegir per pensar: pensament crític a través de la lectura. La Jornada es celebrarà el dia 1 de juliol de 9 a 14h a l’INS Eugeni d’Ors.
Llegeix més»