Bibliotips

Des del BESCAT ens comparten una nova eina per introduir conceptes bibliotecaris a la comunitat educativa: els Bibliotips. Es tracta de càpsules amb conceptes que treballaran les parts dels llibres, com executar tasques bibliotecàries o els gèneres literaris. La biblioteca de Bibliotips continuarà creixent de cara al curs 24/25.
Feu clic… Llegeix més»

Reivindicació 28 de juny: L’orgull que ens fa créixer

Logo de la campanya del dia del orgull LGBTQ+ amb el text "L'orgull més gran"

Enguany, la campanya del Dia de l’Orgull LGBTIQ+ reivindica el dret de les persones a ser com vulguin ser i a poder viure la seva identitat amb plenitud en totes les etapes de la vida, sense haver de patir desigualtats, discriminacions o violències.
Llegeix més»

6a Jornada de biblioteques de Badalona. Llegir per pensar: pensament crític a través de la lectura. 1 de juliol de 2024

La Comissió de Dinamització Lectora de Badalona, us presentem la 6a Jornada de Biblioteques de Badalona: Llegir per pensar: pensament crític a través de la lectura. La Jornada es celebrarà el dia 1 de juliol de 9 a 14h a l’INS Eugeni d’Ors.
Llegeix més»

Sis centres de Badalona participen al PLAMIB

Sis centres de titularitat pública de Badalona participaran en el projecte pilot: Pla de millora de les biblioteques escolars de Catalunya (PLAMIB). Els participants són 4 centres d’educació primària i dos de secundària.
El PLAMIB neix en el marc del Pla Nacional del Llibre i la… Llegeix més»

Projectes d’ApS i Servei comunitari de l’AMB pel 2024-25

Oberta la convocatòria de l’AMB (Àrea Metropolitana de Barcelona) per participar en els projectes d’Aprenentatge servei (APS) i de Servei comunitari pel 2024-25.
El Catàleg de projectes APS de l’AMB  inclou els projectes de “Compartim un futur” i de “l’Aprenem a la Xarxa”.
El programa Llegeix més»

Guia de lectura corresponent a l’Estiu 2024

Us fem arribar la Guia de lectura corresponent a l’Estiu 2024, que ha confegit el Grup de Treball de Literatura Infantil del Garraf (PFZ 2023-2024), amb algunes recomanacions bibliogràfiques destinades a l’alumnat dels diferents cicles d’Educació Infantil i Primària. En aquest espai web podreu trobar la guia d’enguany juntament amb les d’altres anys.