Dubèrta era inscripcion des Camps d’aprenedissatge

Es Camp e entorns d’aprenedissatge daurissen era inscripcion d’activitats entath pròplèu cors deth 10 de mai enquiath 14 de junh. Son servicis didactics de supòrt curricular deth Departament d’Educacion. Trebalhen conjuntament damb es centres educatius entà promòir er aprenedissatge der escolanat a compdar d’activitats didactiques innovadores en encastre deth miei naturau e culturau singular de Catalonha, contribuïnt atau en apregondiment dera formacion competenciau der alumnat. (Entà mès informacion clicatz aciu).

Eth Camp d’Aprenentatge de la Vall de Boí  aufrís as gojats e gojates de toti es centres era possibiltat de realizar activitats en un parçan excepcionau, era Val de Boí: eth sòn encastre natural a es caracteristiques d’un ambient de nauta montanha, protegit, laguens deth Parc Nacionau d’Aigüestortes. Per ua auta part, en aquest entorn i trapam patrimòni culturau representat peth conjunt de glèises romaniques, declarat Patrimoni dera Umanitat en an 2000. Ei pr’amor d’açò qu’es activitats permeten estudiar interdisciplinarment desparièrs aspèctes deth miei naturau e deth patrimòni culturau per miei dera observacion, eth descorbiment der entorn e era experimentacion.

Entath pròplèu cors 2021/22, era equipa pedagogica deth CdA de la Vall de Boí vos recomane es activitats que seguissen entath cicle superior d’educació primària:

Entà mès informacion aciu auetz er enlaç tath sòn espaci web