Cicle de conferències

Dins del Sites del Com puc…? Teniu els enllaços als vídeos del cilce de conferències a la Catalunya Central. Feu clic a la imatge per accedir.

Learn to Check

Learn to Check, plataforma web centrada en la formació contra la desinformació, amb continguts totalment en obert, i disponible en tres idiomes (català, castellà i anglès). Es tracta d’una eina que promou l’educació mediàtica i la verificació digital, a través de jocs, vídeos de… Llegeix més»

FisLab

Laboratori Virtual de Física (Física Laboratori per internet) pensat especialment per al professorat i alumnat de Física de batxillerat.

Tot i això pot ser de gran utilitat també per a l’etapa educativa d’ESO i també en el primer curs dels estudis universitaris científics i tecnològics.

Code Week 2020

L’edició d’aquest any 2020 de la Code Week de la UE ja està gairebé en marxa.
Organitzeu una activitat amb la vostra classe i compartiu la idea amb altres docents del vostre centre educatiu. Pot ser un taller presencial,… Llegeix més»

Setmana Bio

Del 17 al 25 d’octubre. Teniu un llistat de propostes d’activitats que es poden filtrar per dia o per categoria. Més informació.

RetoTech

Projecte d’innovació educativa basat en el desenvolupament de projectes tecnològics a través de diferents tècniques de robòtica, programació i creació d’apps.

Bases (CAST-CAT)

Servei Comunitari: Projecte OpenCohesion School

OpenCohesion School és un programa educatiu interdisciplinari innovador per a les escoles de secundària per promoure la supervisió ciutadana de les finances públiques mitjançant l’ús de les dades obertes i les tecnologies de la informació i la comunicació.
El projecte afavoreix el desenvolupament d’habilitats digitals, estadístiques… Llegeix més»