Inscripció tancada, en cas de voler assistir poseu-vos en contacte prèviament amb el CRP.

La setmana de la Ciència 2018

El Departament d’Ensenyament, conjuntament amb la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, com a acte preliminar de la Setmana de la Ciència 2018 que se celebra del 9 al 18 de novembre de 2018, promou el Dia de la ciència a les escoles amb l’objectiu fonamental de despertar i potenciar l’interès del jovent vers la ciència i la tecnologia. Per facilitar la participació dels centres en aquesta setmana s’organitzen diverses activitats.

Conferències: A l’auditori de la Biblioteca Cal Font (Igualada) en Pere Castells i Esqué ens farà la conferència  “La cuina com a lloc d’experimentació científica”  dimecres 7 de novembre de 2018 (1r torn a les 9:30, 2n torn a les 11:30).

Videoconferència: Des del següent enllaç es podrà seguir la videoconferència “Els ulls de la nanociència” en streaming.

Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat

L’objectiu de la Lliga és fomentar l’ús de la paraula entre els estudiants, sota el format d’un enfrontament dialèctic entre diversos equips, en el qual s’ha de defensar una posició a favor o en contra sobre un tema d’actualitat, En aquesta ocasió, el tema dels debats serà: «Calen les fronteres entre països?».

La participació en la competició està oberta a l’alumnat de 4t d’ESO, batxillerat i cicles formatius (d’edats entre 15 i 18 anys)

Preinscripció: de l’1 d’octubre al 9 de novembre de 2018.
Formalització d’inscripcions: del 19 de novembre al 14 de desembre de 2018.

2a Setmana Bio a l’Escola

Tindrà lloc la setmana del 22 al 28 d’octubre de 2018.

Es programen tot un seguit d’activitats destinades a donar a conèixer i promoure la producció i l’alimentació ecològica a l’escola. Els centres educatius us podeu inscriure fins el 30 de setembre com a organitzadors d’activitats o participar en les del programa d’activitats. Al llarg d’aquesta setmana també es lliuraran els premis Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica.

La Setmana Bio a l’escola és una iniciativa dels tres Departaments de la Generalitat, el Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, el Departament de Territori i Sostenibilitat i el Departament d’Ensenyament.

Condicions de participació:

Inscripció