Projecte Shoá

Iniciativa educativa gratuïta fundada al 2009 a l’Uruguai amb l’objectiu d’arribar per conèixer de ben a prop en què va consistir el Shoá, Holocaust.
L’activitat sense cap cost per als centres va dirigida a l’alumnat de secundària entre els 14 i 16 anys amb una… Llegeix més»

Vídeo #100tífiques

Per tercer any consecutiu, el dia 11 de febrer, Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència, més de 450 #100tífiques es van connectar amb 480 escoles per explicar i promoure els rols i models femenins de referència ens els àmbits de les ciències i les enginyeries, per fomentar les vocacions científiques dels nens i, especialment, de les nenes.

Us compartim l’enllaç al vídeo del dia de la ciència a les escoles 2020 que està disponible al canal youtube Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació

II Premi INSERT

AMPANS, amb col·laboració i en el marc del Festival Internacional de Cinema Social de Catalunya (CLAM), convoca un premi per donar suport al talent, la creativitat i l’expressió artística en format audiovisual, de les persones amb discapacitat intel·lectual i/o del desenvolupament.
Llegeix més»

EduCAC

L’eduCAC, un programa per promoure l’educació mediàtica i digital que compta amb el suport del Departament d’Educació.
En el context actual, l’educació mediàtica és cada vegada més necessària per adquirir competències que permetin exercir la ciutadania del segle XXI. El bon ús de… Llegeix més»

Fira del Coneixement 2021

Enguany la Fira serà en un format renovat. Atesa la situació serà en format virtual, però amb una participació activa per part dels  estudiants.
Aquest curs s’ha obtat per reduir el nombre d’estands a visitar (Grups de recerca de la UPC participants), per tal que els… Llegeix més»