Un viatge per l’Univers

Un viatge per l’Univers organitzada per l’Escola Gabriel Castellà en aliança Magnet amb l’Institut de les Ciències de l’Espai.

El vespre científic s’emmarca en el projecte pedagògic de l’Escola Gabriel Castellà i Raich, que focalitza els aprenentatges a través de l’eix científic, a partir del treball de tallers i ambients científics i el treball globalitzat i s’adreça a públic adult.

Per participar en l’activitat, cal inscripció prèvia.

FAIG: Nova web

Des del CESIRE han publicat el nou espai web del Programa Faig (Fent per Aprendre, Imaginant Globalment) amb l’objectiu d’oferir un major nombre de continguts vinculats amb el programa que puguin ser d’interès per a la comunitat docent en general.

8M: Dia Internacional de les Dones

Des del Departament d’Educació, en el Dia Internacional de les Dones, ens sumem al missatge d’ONU Dones: Invertim en dones. Accelerem el progrés i proposem activitats per sensibilitzar l’alumnat i tota la comunitat educativa sobre els drets de les dones i la necessitat de treballar per a un futur en què sigui important la cura personal, col·lectiva i mediambiental.

FineArt 2024

Del 23 de febrer al 17 de març ja podeu visitar les exposicions de FineArt. Podeu demanar visita o visualitzar l’exposició virtual al següent enllaç

Concurs d’escriptura crítica

Amb la voluntat de difondre el pensament i l’obra d’Antoni Tàpies i amb motiu de la celebració del centenari del naixement de l’artista, la Fundació Antoni Tàpies convoca un concurs de crítica d’art adreçat a estudiants des de cicle superior de primària fins a batxillerat… Llegeix més»