Tornem dilluns 2 de setembre.

Molt bon estiu a tothom!

Diccionari de química

Coincidint amb la commemoració aquest any 2019 de l’Any Internacional de la Taula Periòdica i del centenari de la fundació de la IUPAC, el TERMCAT publica en línia la segona edició ampliada i actualitzada del Llegeix més»

Mòbils.edu, innovació a l’aula

Amb l’objectiu de garantir l’èxit educatiu de l’alumnat i contribuir a la millora de les competències digitals, el nou programa del Departament d’Educació mòbils.edu aposta per l’ús educatiu dels dispositius mòbils. Així, el curs 2019-2020 es posarà en marxa una iniciativa pionera per a mestres i alumnes de 100 centres.

Llegir té premi

Amb l’objectiu de fomentar la lectura individual i la creació de clubs de lectura entre els joves en el període de les vacances d’estiu es posa en marxa la iniciativa Llegir té premi.

Des d’avui i fins al 30 de juny, 1.300 joves d’entre 8 i 16 anys podran inscriure’s per a participar, des de l’1 de juliol fins al 12 de setembre.

Accés al concurs