Som literatura

L’Institut Vallbona continua donant un fort pes a la biblioteca escolar com a dinamitzadora de la cultura al centre. Aquest cop amb el projecte tranversal “SOM LITERATURA” han investigat diferents autors de la literatura catalana per a poder assolir el repte de dur a terme teatralitzacions dels diversos autors… Llegeix més»

Quin alumnat s’ha angoixat més durant el confinament?

L’angoixa, l’ansietat, l’estrès i/o la depressió són estats emocionals transversals a totes les complexitats i circumstàncies de l’alumnat. Els estats emocionals són més presents a mesura que la complexitat del centre augmenta, ja que les circumstàncies socioculturals i socioeconòmiques de l’alumnat no són les mateixes… Llegeix més»

Robocat inclusiva

 
 
 
 
L’associació El Racó dels Robotaires posa en marxa el programa ROBOCAT Inclusiva amb l’objectiu de fomentar les vocacions STEM entre l’alumnat de centres educatius de màxima complexitat, centres educatius de complexitat alta, centres educatius ubicats en zones escolars rurals, entitats socials, i persones vulnerables. El programa consistirà en un… Llegeix més»