Premi Escoles verdes 2021

S’ha convocat el Premi Escoles Verdes de la Generalitat de Catalunya per a l’any 2021 que reconeix públicament trajectòries i iniciatives exemplars d’educació per a la sostenibilitat dutes a terme per centres educatius que disposen del Distintiu d’escola verda atorgat per la Generalitat.

El guardó és de 6.000 euros de dotació  i es pot participar en tres categories:

• Reconeixement a una trajectòria de millora continuada en el procés d’ambientalització integral del centre i en la implicació en la millora del seu entorn.
  • Reconeixement a una actuació singular, dins o fora del centre educatiu, i que reculli el màxim de contextos d’acció que promou el Programa escoles verdes: la participació de tota la comunitat educativa, la gestió ambiental del centre, el currículum i la difusió i la implicació vers l’entorn.
  • Reconeixement a un treball en xarxa, realitzat conjuntament amb altres agents del territori (altres centres educatius o institucions o entitats), per a la millora ambiental dels diferents centres que participen en el projecte i del seu entorn.

Termini presentació de candidatures: 8 d’octubre