Mostra Sambori de creacions culturals

Òmnium Cultural impulsa la primera Mostra Sambori de creacions culturals amb la finalitat d’interpel·lar al conjunt d’infants i joves del país perquè, acompanyats dels seus referents educatius, descobreixin el seu camí com a creadors, i puguin fer visibles projectes culturals creats col·lectivament des de l’escola.

Amb la Mostra Sambori es vol promoure  la creació d’obres artístiques, col·lectives i en català. També celebraran la creativitat i la diversitat a l’escola.

Les obres, que es treballaran als centres, hauran de ser d’autoria col·lectiva i en català. Les creacions podran incloure qualsevol llenguatge artístic (literatura, arts escèniques, música, audiovisual o creacions interdisciplinàries), enregistrades i presentades en format vídeo.

Disposeu fins el 15 de març de 2022 per dur a terme les creacions.

A la pàgina web teniu més informació i les propostes d’activitats. També trobareu  les bases i un formulari per demanar acompanyament a l’aula.

Al  setembre es fan tres dies de presentació del projecte obertes a tots els docents que puguin estar interessats.

•  Dimarts 7 de setembre a les 12h i 17h
  • Dimecres 8 de setembre, 12h i 17h
  • Dijous 16 de setembre, 12h i 17.30h

Cal fer la inscripció en aquest vincle: