Projecte Futurs Emprenedors Rurals

El Consoci GAL Noguera Segrià Nord, juntament amb el Centre de Recursos Pedagògics de la Noguera, realitzarà el pròxim 7 de setembre la primera sessió de la formació en línia del projecte Futurs Emprenedors Rurals del curs 2021-2022 sota el títol: Projecte FER: l’emprenedoria a l’escola.

Aquesta sessió de 9.30h a 13.15h formarà part del Taller (10h) de formació del projecte que es durà a terme tot el curs i serà gestionat pel Centre de Recursos de la Noguera. La formació està adreçada a mestres de tota la Catalunya Rural que implementaran FER a l’aula. Les altres sessions es repartiran durant tot el curs escolar amb la finalitat de donar suport als mestres FER i intercanviar idees, problemes, solucions… de l’execució del projecte.

Per tant, la certificació de la formació només serà vàlida en el cas d’assistir a la resta de sessions del taller i complint la resta de requisits que s’exposaran durant aquesta primera sessió.

Per tal de rebre l’enllaç a la primera sessió cal inscriure’s en aquest enllaç: https://www.noguerasegrianord.cat/futurs-emprenedors/inscripcio-a-la-jornada-informativa-fer