Jornada pedagògica Saló del llibre infantil i juvenil de Catalunya

Un any més, en el marc del Saló del Llibre Infantil i Juvenil de Catalunya (Mollerussa) s’organitza una jornada dedicada a la lectura i, aquesta en particular, a la poesia. Sota el títol La poesia envers l’escola: mirades i experiències es pretén apropar la poesia a l’alumnat des dels centres educatius.

En aquesta edició hem intentat lligar el contingut de la jornada amb la importància de la poesia a les aules i dins la biblioteca escolar. Per la qual cosa pensem que seria molt interessant que en féssiu incidència en les biblioteques dels vostres territoris.

Coneixerem diferents propostes de llibres de poesia adreçats a alumnat d’infantil, primària i secundària i es parlarà d’alguns criteris de selecció que podem tenir en compte. Comptarem amb la participació de diverses escoles del Pla d’Urgell que ens explicarà una acció conjunta i l’Institut La Garrotxa ens mostrarà un projecte de vídeo poesia.

La jornada acabarà amb un espectacle poètic a càrrec de Meritxell Gené.

Més informació, programa i enllaç a l’inscripció