Presentació del llibre “Maestras contemporáneas”

El dimecres dia 13 de març la Glòria Jové, professora de la UdL, ens ve a parlar del seu llibre “Maestras contemporáneas” on ens parla de nous mètodes educatius a través de l’art i de com aplicar-los al currículum escolar.

La Glòria és mestra, pedagoga i doctora en ciències de l’Educació. L’acte estarà presentat per Núria Vilarrubla, mestra i escriptora, i exalumna de l’autora.

Avui l’educació és un tema d’actualitat amb tots els canvis que es promouen des de la Generalitat de Catalunya en col·laboració amb algunes fundacions privades.

La presentació es realitzarà a la biblioteca Sant Agustí de la Seu d’Urgell, a les 19.30 h.