Lliurament dels premis de la 3a edició del concurs WhatsApp Relats

El dijous 7 de març, a l’Auditori Rocafort de Sant Julià de Lòria, s’ha fet el lliurament de premis de la tercera edició del concurs WhatsApp Relats.

El guanyador del certamen ha estat Èric Barja Boó, del Col·legi Janer, mentre que el segon premi se l’ha endut Maria Villoria González, de l’Institut Joan Brudieu de la Seu d’Urgell, i el tercer Leonardo Paccagnella, de l’Àgora Internacional School Andorra.

Els guardons els han entregat el ministre en funcions d’Educació i Ensenyament Superior d’Andorra, Eric Jover; l’alcalde de la Seu d’Urgell, Albert Batalla; el president de l’Associació Llibre del Pirineu, Isidre Domenjó, i l’inspector en cap adjunt del Departament d’Educació de Serveis Territorials de Lleida, Josep Serentill. L’acte ha comptat amb la presència de l’escriptor Màrius Serra, que ha desplegat una activitat d’escriptura i creativitat interactiva adreçada als joves estudiants que s’hi han donat cita.

La tercera edició de Whatsapp Relats ha aplegat més de 661 alumnes participants de 12 centres escolars (6 de territori andorrà i 6 de les comarques veïnes). El jurat, format per persones de l’àmbit de la cultura literària d’ambdós costats de la frontera, ha escollit 10 històries finalistes.

Les entitats que organitzen el concurs són l’Associació del Llibre del Pirineu, el Servei Educatiu de l’Alt Urgell-Cerdanya i el Ministeri d’Educació i Ensenyament superior, amb la col·laboració del Consell Comarcal de l’Alt Urgell i l’Ajuntament de la Seu d’Urgell.