Dia de l’arbre 2023

El divendres 17 de març, alumnes de cicle superior de les escoles Albert Vives, Pau Claris, la Valira i Castell-Ciutat, i del col·legi La Salle de la Seu d’Urgell, es trobaran per celebrar el Dia de l’Arbre amb un seguit d’activitats relacionades amb la natura i el medi ambient.

La jornada començarà amb la plantació de diferents espècies d’arbres i continuarà amb un taller de resina, diferents jocs mediambientals, informació sobre caixes niu, reciclatge d’orgànica i plantació d’heura. Finalment, l’alliberament d’una au protegida provinent del Centre de Fauna de Vallcalent tancarà la trobada.

Aquesta activitat, que pertany al Pla Comarcal de Dinàmica Educativa, està organitzada pel CRP Alt Urgell-Cerdanya i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell, la Mancomunitat d’Escombraries de l’Urgellet, l’Arxiu Comarcal de l’Alt Urgell, l’Espai Ermengol, el cos d’Agents Rurals i l’Escola Agrària del Pirineu.