Dia Mundial de la Poesia 2023

El dimarts 21 de març se celebra el Dia Mundial de la Poesia. Per participar en la commemoració, alumnat dels centres de l’Alt Urgell i la Baixa Cerdanya han gravat poemes que s’emetran a RàdioSeu al llarg del dia 21 i el dia de Sant Jordi, en una activitat del Pla comarcal de dinàmica coordinada pel CRP Alt Urgell-Cerdanya.

Aquest any, la Institució de les Lletres Catalanes proposa el poema “Tant si baixes la vista vers la immunda” de Francesc Vicent Garcia (Rector de Vallfogona).  Aquest poema és el que s’ha traduït a vint-i-dues llengües i el dia 21 es podrà escoltar en l’acte públic que organitzen diferents entitats comarcals. Els lectors de la Seu seran, majoritàriament, persones procedents de diversos països que ara resideixen a la comarca. Entre les llengües que es podran escoltar hi ha francès, portuguès, anglès, alemany, neerlandès, rus, hindi, occità i d’altres.