Lliurament dels premis dels dictats plurilingües

El 16 de febrer alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO dels quatre centres de secundària de l’Alt Urgell, instituts Joan Brudieu i La Valira, institut escola d’Oliana i col·legi La Salle, van participar en el Concurs de Dictat Plurilingüe, amb textos d’autores contemporànies escrits en català, castellà, anglès i francès.

L’objectiu d’aquesta activitat és contribuir a fomentar entre els adolescents l’ús escrit de les diverses llengües d’acord amb les respectives normes ortogràfiques i, alhora, facilitar la interactuació dels alumnes dels quatre centres de secundària de la comarca.

L’acte de lliurament dels premis tindrà lloc el 30 de març de 2023 a les 19 h a la sala d’actes del Consell Comarcal.

L’activitat és organitzada conjuntament pel Servei Educatiu Alt Urgell-Cerdanya, l’Escola Oficial d’Idiomes de la Seu d’Urgell, el Consell Comarcal de l’Alt Urgell, l’Ajuntament de la Seu d’Urgell i l’Associació Llibre del Pirineu.

Informació sobre l’activitat que va publicar TV Pirineus