5 de juny, Dia Mundial del Medi Ambient

Com cada any, la Red de Escuelas Sostenibles estatal, ESenRED (Escuelas hacia la Sostenibilidad  en Red), proposa una acció conjunta per a celebrar el 5 de juny el dia Mundial del Medi Ambient a les xarxes d’escoles sostenibles de tot l’estat, com la XESC (Xarxa d’Escoles Sostenibles de Catalunya). El lema per celebrar el dia del Medi Ambient enguany és “La restauració dels ecosistemes i la urgència per fer les paus amb la natura”.

Trobareu tota la informació sobre com participar en aquesta inciativa al bloc d’EV Lleida i també podeu consultar la pàgina oficial de la celebració.