Tast de dades: Quin alumnat s’ha angoixat més durant el confinament?

A la pàgina web del Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu s’ha publicat el Tast de dades. 26, corresponent al mes d’abril, que respon a la pregunta: Quin alumnat s’ha angoixat més durant el confinament?

L’angoixa, l’ansietat, l’estrès i/o la depressió són estats emocionals transversals a totes les complexitats i circumstàncies de l’alumnat. Els estats emocionals són més presents a mesura que la complexitat del centre augmenta, ja que les circumstàncies socioculturals i socioeconòmiques de l’alumnat no són les mateixes ni, per tant, tampoc ho són les seves condicions d’educabilitat.

Descarrega’t el Tast de dades 26