Guanyadors dels VIII Jocs Florals de les terres de Lleida

Podeu conèixer els centres guanyadors del certamen en aquest enllaç. És un petit vídeo de l’acte territorial del VIII Jocs Florals gravat a la Seu Vella.

En aquesta ocasió no s’ha pogut celebrar de forma presencial el lliurament de premis, ni ha hagut l’oportunitat de compartir amb els infants i joves aquells nervis previs a l’inici ni el somriure del grup guanyador… però esperem que la propera convocatòria tot sigui diferent.

Agraïm la participació dels centres de la comarca i felicitem els guanyadors de totes les categories i, especialment, a l’escola Mn Albert Vives de la Seu d’Urgell, finalista amb el seu conte “La nostra escola és una gallina?” escrit per l’alumnat de CI.

;