Vídeos contra l’assetjament

ass

Assetjats a l’escola (Quan arribin els marcians)

Programa emès a TV3, 8 de novembre del 2021 on diferents testimonis parlen de les seves experiències en relació amb el bullying s’aporten recursos i referències (llibres, obres teatrals, curtmetratges, etc.).

Bullying (30 Minuts)

Programa emès a TV3, el diumenge 25 de gener de 2015 en el qual es fa una aproximació a la problemàtica de l’assetjament i el ciberassetjament i se’n recullen diversos testimonis.

Joves

El Departament d’Interior ha elaborat aquest espai on trobareu consells per a un ús adient i segur de la xarxa Internet.

XIULA – RISPECT (Antibullying Trap)

RISPECT és una cançó del grup Xiula que neix com un clam i vol esdevenir una eina pedagògica. Un torrent d’idees que infants i adolescents poden escoltar perquè es parla en el seu llenguatge de rima, electrònica i autotune.

Friends (videos sobre bullying)

En aquesta pàgina de l’associació argentina “Libres de Bullying” es pot accedir a diversos vídeos de l’ONG sueca Friends, subtitulats al castellà, sobre assetjament i ciberassetjament. El vídeo Ciberbullying mostra el patiment de la víctima quan és a casa seva.

PDA Bulling

En aquesta pàgina web PDA Bullying  ofereix eines i recursos per abordar el bullying amb una mirada de salut i educació emocional.

Recull de 10 magnífics vídeos contra l’assetjament

10 curts anti bullying per reflexionar