La webteca inclusiva

Recursos educatius per a la diversitat d’alumnes i aprenentatges

La webteca inclusiva, un portal ideat i dissenyat per Down Catalunya vol convertir-se en una font de consulta i d’intercanvi de material educatiu que faciliti el camí cap a l’escola inclusiva.

La webteca inclusiva està pensada per a mestres, entitats socials, mares i pares, i en general per a qualsevol persona que tingui la motivació, l’interès i/o el deure d’atendre alumnes en qualsevol context.

En ella, es pot cercar des de recursos educatius que afavoreixen l’inclusió, materials d’aprenentatge, activitats per a posar en pràctica a l’aula, artícles d’interès o jocs i dinàmiques en l’àmbit del lleure i l’oci, entre d’altres.

La webteca inclusiva és gratuïta i d’accés lliure per a tothom. La seva utilitat dependrà en bona mesura de la quantitat de gent que s’anima a fer-se’n usuari. Es poden pujar arxius en diversos formats (pdf, word i power point). El portal compta amb la supervisió de professionals que valoraran i validaran aquests materials abans de publicar-los.