“Ep, les mans ben netes”

L’Agència Catalana de Seguretat Alimentària (ACSA) va editar un conte per al programa Ep, les mans ben netes !Aquest programa és una iniciativa adreçada als centres educatius que promou la rentada de mans com una eina eficaç i efectiva per prevenir malalties causades per microorganismes, incloses les toxiinfeccions alimentàries i que ara, amb la crisi de la COVID-19, resulta força rellevant tornar-lo a posar en circulació

Disposa d’un quadern d’activitats consta d’una sèrie d’activitats didàctiques per poder treballar amb el grup classe.

Es complementa amb un conte i una guia per al professorat. Aquests materials didàctics ajuden l’alumnat a conèixer els microorganismes i el fet que alguns són els causants de malalties infeccioses. Al mateix temps, els ajudaran a aprendre que les mans són un mitjà de propagació dels microorganismes i que per això cal fer una higiene correcta.