ArquiEscola

Propostes educatives i materials per fomentar el coneixement de l’arquitectura entre l’alumnat de primària i d’ESO. Disponibles a la pàgina web del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC).

L’arquitectura està vinculada a les persones: habitem les nostres llars, carrers, barris, ciutats… Ens ajuda a entendre l’entorn i, alhora, a ser crítics per millorar-lo.

Conscients d’aquest paper vital, des del Centre Obert fomentem activament el coneixement de l’arquitectura entre els infants i joves.

El programa educatiu ArquiEscola s’adreça als centres educatius de primària i secundària per afavorir la construcció participada dels entorns urbans dels més joves, estimular el seu criteri per decidir sobre els espais que habitem i crear consciència sobre la influència de l’arquitectura en la nostra salut.

Càpsules en línia per a infants, joves, famílies i centres educatius. Es tracta de píndoles curtes que conviden a fer accions a casa, com ara construir una maqueta o fer un joc de llums i ombres.

Per alumnat de secundària també es poden consultar les unitats didàctica Arquitectura Sostenible i Arquitectura Accessible.

Per a l’alumnat de primària, teniu disponible la guia d’aula de La petita història del COAC, que posa el focus en la temàtica.

→Enllaç a la publicació.

Més recursos sobre arquitectura en aquest enllaç.