Dia mundial de la poesia + música

El proper dimecres 21 de març es celebra el Dia Mundial de la Poesia.

La Institució de les Lletres Catalanes ha encarregat un poema a Marc Granell i s’ha traduït a diferents llengües per tal que el proper dia 21 es pugui recitar en escoles i entitats en la diversitat lingüística del parlants del nostre país.

L’Escola municipal de música Robert Gerhard de Valls es vol afegir a la festa i ha versionat el poema La poesia, de Marc Granell per a cor i instrumental Orff i acompanyament harmònic, i us l’ofereixen per tal que en féu, si us ve de gust, us al vostre centre.

Podeu trobar les partitures i les bases instrumentals al següent enllaç.

L’Escola de música voldria saber qui l’utilitza i com ho viuen els nens. Per això us demanen que, si en féu us, ho graveu i ho pengeu a les xarxes amb l’etiqueta #DMPmúsica i ens etiqueteu a l’Escola @EMMValls i a @RosabelBofarull, autora de la música. Així, sabran on s’ha interpretat musicalment el poema i podran compartir-ho i omplir la xarxes socials de música i poesia durant el dia 21 de març.