Premi EV 2017 Escola La Riba

L’Escola La Riba ha estat un dels dos centres guanyadors de tot Catalunya en el Premi d’Escoles Verdes 2017 en reconeixement a una trajectòria continuada en l’ambientalització integral del centre i en la millora de l’entorn amb el treball.

Aquest premi està convocat pel Territori i Sostenibilitat. Generalitat de Catalunya.i s’adreça a tots els centres educatius d’infantil i primària, secundària, llar d’infants i centres d’educació especial de Catalunya amb l’objectiu de reconèixer públicament iniciatives exemplars d’educació per a la sostenibilitat realitzades per escoles que tenen el distintiu d’Escola Verda.

L’acte de lliurament del Premi d’Escoles Verdes 2017 es celebrarà el dia 25 de novembre a les 10h del matí al Museu Agbar de les Aigües de Cornellà de Llobregat ( Barcelona). En aquest mateix acte també s’entregaran els distintius d’Escola Verda als centres que aquest curs s’han adherit al programa.

Aquest acte està obert a tots els membres de la comunitat educativa. Estem molt contents de ser un dels centres guanyadors ja que l’escola forma part del Programa Escoles Verdes des de 2005 i des de llavors es van duent a terme actuacions que contribueixen a fomentar l’educació per a la sostenibilitat projectant cap a tota la comunitat educativa una actitud responsable envers el nostre entorn proper.