Programa formatiu de prevenció de la violència masclista

El Programa formatiu de prevenció de la violència masclista consta de formació per a docents, per l’alumnat de cicle superior d’Educació Primària i alumnat de 3r i 4t d’ESO i formació per les famílies.

Els materials han estat elaborats amb la col·laboració d’entitats expertes en prevenció de la violència masclista: CoeducaAcció i Fundació Aroa.

Vídeos de Prevenció de la Violència Masclista

L’objectiu d’aquests vídeos és oferir una eina de sensibilització per desemmascarar la violència masclista i com els estereotips de gènere estan molt presents a la societat. La col·lecció consta de 8 càpsules en que la protagonista, la Júlia reflexiona sobre les situacions de violència masclista que s’hi va trobant al llarg de la seva infantesa i adolescència.
Dins el #ProjecteDeConvivència, trobareu el «Programa formatiu de #prevenció de la violència masclista» amb vídeos, guies didàctiques i dossiers destinat a #docents, alumnat de #primària, #ESO i #famílies! #LesEscolesLliuresDeViolències.