Materials per treballar la comunicació oral

Materials per treballar la comunicació oral creats pel grup de recerca GRELCO (Grup de Recerca Lingüística en Comunicació Oral). Els materials estan basats en el MCER i estan destinats a un ús comú i transversal. Les activitats que proposen estan enfocades a potenciar i millorar la comunicació oral en les llengües alemanya, anglesa i italiana, tot integrant també altres destreses.

El grup GRELCO  és un grup de treball on es vol potenciar, d’una banda, el tractament de la comunicació oral a partir de l’elaboració o creació de materials didàctics i, de l’altra, dissenyar una línia metodològica per impartir aquesta competència en totes les llengües estrangeres que s’ofereixen en els centres educatius, en els quals s’inclouen Instituts-Escola, Instituts i Escoles Oficials d’Idiomes. Aquest grup va néixer el curs 2019-2020 amb la voluntat de ser un grup amb una continuïtat al llarg dels anys. El grup té tres subgrups: GRELCO ENGLISH, GRELCO DEUTSCH i GRELCO ITALIANO.