Final Territorial del XIX Certamen de Lectura en Veu Alta

El proper dia 11 de maig se celebrarà a l’Auditori de la Diputació de Tarragona la Final Territorial del XIX Certamen de Lectura en Veu Alta.

Aquest certamen té com a objectiu promocionar la lectura entre els infants i els joves. La Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Educació organitzen el Certamen de Lectura en Veu Alta a nivell de tot Catalunya.

Les semifinals territorials es van celebrar els dies 20, 21, 22 i 24 de març al Centre de lectura de Reus.

Enhorabona als alumnes de les escoles de l’Alt Camp que es van classificar i passaran a llegir a la final territorial:

ESC Bernardí Tolrà (Vila-rodona) en la categoria de Grumets vermells.

ESC Eugeni d’Ors (Valls) en la categoria de Grumets verds.

ESC Sant Miquel (El Pla de Manlleu) en la categoria de Grumets verds.

COL Cor de Maria (Valls) en la categoria de Grumets vermells i Tropa de Corsaris.

I gràcies a tots els alumnes dels centres de la comarca que han participat en aquesta edició del Certamen.