Crida: Biblio(r)evolució! I si repensem els usos de la biblioteca escolar?

La davallada en els usos de les biblioteques escolars frena les competències informacionals i lectores de l’alumnat.

Com sabeu, un dels nostres objectius d’aquest curs és dinamitzar les biblioteques escolars, tot repensant-ne els usos per adaptar-les a la realitat i necessitats dels nostres centres. Per això pensem que aquesta Crida que fa la Fundació Bofill pot ser del vostre interés per reactivar, repensar o potenciar la vostra biblioteca escolar.

La Fundació Jaume Bofill busca 30 centres educatius que vulguin repensar el usos de la biblioteca escolar en tant que agent del canvi i d’innovació educativa.

Tenint en compte el potencial educatiu de la biblioteca escolar, la Fundació Jaume Bofill presenta la crida #bibliorevolució: Repensem els usos de biblioteca escolar.

Aquesta crida proposa repensar el paper de la biblioteca escolar i imaginar, de forma colectiva, projectes senzills i concrets que obrin fórmules innovadores de donar resposta a les funcions pròpies de la bibloteca, i alhora que impulsin i visibilitzin el potencial d’una biblioteca viva i activa quan s’orienta a donar suport als processos de transformació educativa dels centres.

Els centres seleccionats tindran l’acompanyament, guia metodològica, accés a pràctiques inspiradores d’arreu i visites a centres, formació pràctica i un espai per compartir coneixements, reflexions i idees, i fer-ne difusió, a banda de la possibilitat d’accedir a un dels premis amb dotació econòmica per les solucions finals més innovadores.

Trobareu més informació a les Bases de la Crida Biblio(r)evolució.

Us animem a participar-hi! Podeu formalizar la vostra inscripció fins el 15 de gener