Programa Educatiu, Alimentació Saludable i Bons Hàbits de La Càmara Arrossera del Montsià

Com cada any des de La Càmara Arrossera del Montsià duem a terme una iniciativa enfocada als nens de tercer de primària .

Al ser una iniciativa molt ben rebuda per a les escoles i on cada any hi participen més centres d’arreu de Catalunya, aquest any arranquem de nou amb el mateix programa.

Es tracta d’una activitat totalment gratuïta en què us proposem veure un DVD de 10 minuts de durada amb un protagonista molt divertit: en Monti, un gra d’arròs animat que explica d’una manera simpàtica el procés de conreu de l’arròs, els aliments de la piràmide nutricional i els avantatges de menjar sa. Confiem que a través d’aquesta activitat els vostres alumnes prenguin consciència dels avantatges de mantenir una alimentació saludable.

Després us proposem  fer unes redaccions que entraran a concurs. Els alumnes guanyadors podran gaudir d’un fantàstic cap de setmana a les terres de l’Ebre juntament amb la seva família.

Si voleu dur a terme aquesta sessió amb els alumnes de tercer podeu fer la inscripció de la vostra escola al programa Educatiu d’Alimentació Saludable i Bons Hàbits via correu electrònic a gestio@montsia.es  indicant el nom de l’escola, adreça i nombre d’alumnes de tercer de primària. Tot seguit procedirem a fer l’enviament del material.

Un DVD, els fulls per a fer les redaccions i a més a més del material pel concurs els farem arribar un petit obsequi per a cada nen.

Resumint, el procés és el següent:

1. Inscriure’s al programa indicant nom de l’escola, adreça i localitat i nombre d’alumnes de tercer de primària. (via mail o per telèfon).
  2. Rebreu el material a la vostra escola de forma gratuita a finals de Gener.
  3. A principis de Març, passarem a recollir les redaccions (ens posarem amb contacte amb vosaltres per coordinar la recollida).
  4. Totes les redaccions de les escoles participants de Catalunya entraran en concurs
  5. Premiarem les 10 millors redaccions amb un cap de setmana al Delta de l’Ebre amb els seus pares tot pagat.
  6. Informarem via mail o per telèfon de si el seu centre ha estat premiat. Enviarem una carta a totes les escoles participants informant de qui han estat els guanyadors i també ho podreu consultar al nostre web www.lacamara.es

Si voleu més informació no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres i resoldrem tots els vostres dubtes.

Us agraïriem una resposta el més aviat possible. Moltes gràcies!