Concurs “mSchools Student Awards – Mobile History Map”

mhmAnimeu-vos a participar en el concurs del MHM:

• Modalitat: Repte El lloc dels fets
  • Modalitat:”Elements patrimonials emblemàtics” i “Catalunya del segle XX”

L’objectiu del concurs “mSchools Student Awards – Mobile History Map” és fomentar el treball col·laboratiu de l’alumnat dels centres participants a la plataforma de geolocalització Mobile History Map, mitjançant el desenvolupament de continguts d’interès i premiar-ne les aportacions més reeixides.

MODALITAT DE PARTICIPACIÓ

El lloc dels fets TV3
Anima’t a crear joc de preguntes relacionades amb alguna de les temàtiques proposades per cada capítol de la primera temporada de “El Lloc dels Fets” o relacionades amb nous possibles capítols.

Elements patrimonials emblemàtics. Comparteix elements patrimonials emblemàtics de Catalunya descrivint les seves característiques històriques, arquitectòniques, artístiques, culturals …

Catalunya del segle XX. Situa els records, testimoniatges i vivències de la teva família i avantpassats en el temps sense oblidar que hauràs de posar-los en diàleg amb les teves vivències, anècdotes, estil de vida,… actual.

COM PARTICIPAR AL CONCURS

BASES DEL CONCURS

Si teniu dubtes o voleu saber alguna cosa més sobre com participar a l’MHM, contacteu amb el CRP