PREMI ÈTICA I CIÈNCIA

La Fundació Víctor Grífols i Lucas convoca tres premis per a centres d’ensenyament que fomentin la sensibilitat i la reflexió dels alumnes al voltant de les implicacions ètiques de la ciència, la recerca científica, la tecnologia i la societat. Hi poden optar tots els centres d’ensenyament d’Espanya que imparteixen Educació Primària, ESO, Batxillerat, Educació Especial o Formació Professional.

El context de la pandèmia actual, ha posat de màxima actualitat temes com: l’accés als serveis sanitaris, la vacunació en la societat, el rol de la ciència, l’atenció a la gent gran, la salut i els drets humans, la llibertat individual i el bé comú… Així que si teniu algun projecte de centre relacionat amb la Covid-19, si treballeu amb els i les alumnes algun tema científic, sanitari o social relacionat amb la pandèmia, també podeu presentar-lo al premi.

Els premis pels centres guanyadors són de : 5.000 eur, 2.500 eur i 1.000 eur.

Data límit per presentar les memòries candidates: 30 de Novembre.

Podeu consultar les bases del concurs, accediu al següent enllaç  https://www.fundaciogrifols.org/ca/web/fundacio/ethics_science_rules