X JORNADES DELS HORTS ESCOLARS ECOLÒGICS

Es celebra les “X Jornades dels horts escolars ecològics“, en el marc del Pla Anual de Transferència Tecnològica 2020.

Tant els docents com els alumnes s’han d’adaptar a les noves circumstàncies i en aquestes jornades, es proposaran activitats i recursos per treballar l’hort escolar en línia.

S’exploraran diferents activitats que poden realitzar dels infants més petits als més grans, amb material o sense, a l’escola o a casa, per tal que sigui quina sigui la situació viscuda no s’aturi el treball amb l’hort.

La jornada és gratuïta i és el proper dia 22 d’octubre de 2020 per la tarda.

Us podeu inscriure a través de RuralCat: https://ruralcat.gencat.cat/web/guest/transferencia/preinscripcio-jornada-tecnica