CRP

El Centre de Recursos Pedagògics del Vallès Oriental IV dóna suport a l’activitat pedagògica dels centres i a la tasca docent especialment en temes de formació permanent, de recursos pedagògics i de dinamització de projectes de centre i de la comarca.

El nostre equip

Està format per dues professionals:

Maria Mont Algamasilla, referent de llengües estrangeres.

Estefania Heredia Puig (substitució Sandra)

Sandra Gay Boelle, referent digital (Directora CRP i Coordinadora Servei Educatiu).

​Centes educatius

La zona de Vallès Oriental IV la formen un total de 51 centres educatius distribuïts en 10 municipis (Aiguafreda, Bigues i Riells, Caldes de Montbui, El Figaró-Monmany, La Garriga, L’Ametlla del Vallès, Lliçà d’Amunt, Lliçà de Vall, Sant Feliu de Codines i Sta Eulàlia de Ronçana):

• 15 llars d’infants 0-3
  • 21 centres públics d’infantil i primària
  • 11 centres públics de secundària
  • 3 centres concertats
  • 1 centre privat

Les nostres tasques

• Suport i assessorament en projectes de centre (TAC, Biblioteca Escolar, Servei Comunitari, Motxilla bioclimàtica…)
  • Disseny i organització d’activitats de dinamització de la zona per projectar la figura de l’alumne com a protagonista del seu aprenentatge (Certamen de Lectura en Veu Alta, Apadrinem el Patrimoni, Servei Comunitari, etc)
  • Treball en xarxa entre els centres i amb les institucions i serveis de la zona.
  • Coordinació i organització de les activitats del Pla de Formació de Zona (PFZ), incloent la gestió d’activitats de coordinació de grups de docents i la informació i assessorament als centres en l’avaluació del seu aprofitament i de la transferència a l’aula.
  • Disseny, elaboració i préstec de materials, recursos didàctics i maletes pedagògiques.
  • Acompanyament als centres per la innovació metodològica i la inclusió de noves tecnologies i recursos digitals a l’aula.

L’accés al servei és a partir de demandes dels centres educatius, d’equips docents, de grups de professorat o en la coordinació amb altres serveis i agents educatius que actuen a la zona.

Per saber-ne més