CONCURS DE CONTES DE CIÈNCIA

Us convidem a participar en el concurs de Contes de Ciència. Una oportunitat per a l’alumnat de cicle mitjà i superior de primària que ambientant-se en els contes de la Laura i en Joan, crearan el seu propi conte científic.

Cada centre educatiu s’ha d’inscriure abans del16 d’octubre de 2020 i presentar el text d’un conte on els protagonistes, la Laura i en Joan, faran recerca sobre el tema que el centre decideixi,  entre 3 i 5 pàgines abans del 3 de desembre de 2020.

Els contes s’enviaran per correu electrònic.

Es premiarà “el millor conte científic” i dos accèssits.

Premis:

• “El millor conte científic”: el conte guanyador, s’editarà i s’il·lustrarà. I l’escola guanyadora rebrà exemplars de la seva creació.
  • Les tres escoles premiades participaran en activitats en espais de recerca o museus científics.
  • Totes les escoles participants, rebran llibres de la col·lecció de la Laura i en Joan com agraïment per participar.
  • Els contes creats es publicaran a l’espai web del concurs per fer visible totes les propostes presentades i la feina de les escoles.

Us deixem la web per consultar les bases del concurs i el formulari per apuntar-se  https://conteslaurajoan.cat/index.php/contes-de-ciencia/