OFERTA FORMATIVA SEV04 2020-21

Amb aquesta infografia recollim les diverses activitats formatives que ofertarem a la zona a partir del proper curs.
Els primers dies de setembre enviarem un correu als centres informant del procés d’inscripció i calendaris.

Us compartim el Protocol de PFZ

Tangram de Sant Jordi

Des de la Biblioteca i centre documental del Departament d’Educació volen felicitar la Diada de Sant Jordi a les nostres lectores i lectors amb un petit obsequi: un tangram retallable inspirat en la llegenda de Sant Jordi.

Com en altres anys ens hagués agradat gaudir d’aquesta… Llegeix més»

Formacions Interpretem el paisatge

Formació a càrrec del CESIRE
CESIRE ens ofereix 5 formacions en relació a diferents paisatges que hi ha al nostre país. Cada formació presentarà una maleta  que estarà en préstec a diferents CRP’s del territori.
28/04/2021. Interpretem el paisatge d’alta muntanya. Inscripció
12/05/2021. Interpretem… Llegeix més»

BE_ Sant Jordi 2021

SANT JORDI 2021
Des del programa “puntedu” us volem fer arribar aquesta proposta per celebrar Sant Jordi: per fer visibles els espais de lectura del centre, tant formals com informals i les activitats que feu per celebrar aquesta diada, compartiu les fotografies amb el hashtag #stjordilectura21… Llegeix més»

ROBOCAT! – Convocatòria 2021-22

L’associació El Racó dels Robotaires, entitat organitzadora de la ROBOCAT, El Campionat de Robòtica de Catalunya, ha obert la convocatòria per a participar en el programa ROBOCAT a prop de casa, adreçada a centres educatius, entitats, empreses i institucions que vulguin coorganitzar la ROBOCAT durant el curs acadèmic 2021-22… Llegeix més»

Premis Grans Iniciatives

termini d’ampliació dels Premis Grans Iniciatives als centres de la vostra zona educativa, a través dels vostres mitjans habituals.
Us informem que la Conselleria d’Educació de Catalunya són conscients de la situació tan delicada que vivim i de l’esforç extraordinari que estan fent els docents i no volen deixar… Llegeix més»

“Prevenció de Bullying a través de l’esport” – Fundació Barça

Formació de “Prevenció de Bullying a través de l’esport” ja està disponible a la nostra web: https://fundacio.fcbarcelona.cat/prevencio-bullying-esport
En aquest link trobareu dos blocs de la formació amb el corresponent vídeo i manual descarregable. Aquest format permetrà a professionals o futurs professionals al càrrec d’un grup d’infants… Llegeix més»

Saltem a la corda?

Us presentem i compartim el projecte “Saltem a Corda?“, compartit des del Servei Educatiu Maresme I, Mataró. El projecte pretén proporcionar a l’alumnat i als centres noves cançons per saltar a corda. És una proposta de Lola Casas, desenvolupada amb Xavier Rodon (música),… Llegeix més»

Jornadas virtuales internacionales. Montessori hoy

Amb motiu del 150è aniversari del naixement de Maria Montessori, l’IDP-ICE de la Universitat de Barcelona organitza unes jornades internacionals de dos dies per reflexionar sobre la vigència actual de les seves propostes metodològiques: una educació basada en l’aprenentatge autònom.
Programa i inscripció: Llegeix més»

EDUCAC

Unitats didàctiques
En aquest espai trobareu les unitats didàctiques d’eduCAC. Una eina per portar l’educació en comunicació a les aules i fomentar l’esperit crític de l’alumnat davant els continguts audiovisuals.
Consulteu les diverses unitats, organitzades en quatre blocs, i escolliu aquelles que s’adaptin més a la vostra matèria i al… Llegeix més»