OFERTA FORMATIVA SEV04 2020-21

Amb aquesta infografia recollim les diverses activitats formatives que ofertarem a la zona a partir del proper curs.
Els primers dies de setembre enviarem un correu als centres informant del procés d’inscripció i calendaris.

Us compartim el Protocol de PFZ

Saltem a la corda?

Us presentem i compartim el projecte “Saltem a Corda?“, compartit des del Servei Educatiu Maresme I, Mataró. El projecte pretén proporcionar a l’alumnat i als centres noves cançons per saltar a corda. És una proposta de Lola Casas, desenvolupada amb Xavier Rodon (música),… Llegeix més»

Jornadas virtuales internacionales. Montessori hoy

Amb motiu del 150è aniversari del naixement de Maria Montessori, l’IDP-ICE de la Universitat de Barcelona organitza unes jornades internacionals de dos dies per reflexionar sobre la vigència actual de les seves propostes metodològiques: una educació basada en l’aprenentatge autònom.
Programa i inscripció: Llegeix més»

EDUCAC

Unitats didàctiques
En aquest espai trobareu les unitats didàctiques d’eduCAC. Una eina per portar l’educació en comunicació a les aules i fomentar l’esperit crític de l’alumnat davant els continguts audiovisuals.
Consulteu les diverses unitats, organitzades en quatre blocs, i escolliu aquelles que s’adaptin més a la vostra matèria i al… Llegeix més»

Curs de drets humans

Enguany, s’organitza la 39a edició del curs anual de drets humans,  del 12 al 29 d’abril.
El curs compta amb el reconeixement del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya com a activitat de formació permanent pel professorat i amb el reconeixement de crèdits de diferents… Llegeix més»