Mobile History Map

El passat dilluns vam tenir sessió del Seminari per a coordinadors TAC. El tema va ser la georeferenciació. La primera part de la sessió la va dinamitzar en Miquel Pérez, coordinador TAC de l’Escola Els Vinyals, Lliçà de Vall. Va organitzar una ruta pel pati… Llegeix més»

Institut El Vern, guanyadors d’Exporecerca 2019

L’Institut El Vern de Lliçà de Vall, ens ha fet arribar la notícia dels nois i noies guanyadors d’Exporecerca que ha sortit publicada al 9Nou.
Des del Servei Educatiu, us donem la nostra enhorabona per la tasca feta tant als alumnes com a l’equip docent implicat.
Llegeix més»

Resolució centres amb projectes d’innovació pedagògica reconeguts

Els centres de la zona de Vallès Oriental 4 amb Projectes d’innovació pedagògica reconeguts el curs 2018-19 han estat:
ESCOLA LA SAGRERA, Santa Eulàlia de Ronçana
ESCOLA ELS CINGLES, L’Ametlla del Vallès
INSTITUT HIPÀTIA D’ALEXANDRIA, Lliçà d’Amunt
ESCOLA PIA, Caldes de Montbui

La nostra enhorabona i reconeixement!! 🙂

TeDEBAT / PARLEM DE VIOLÈNCIA DE GÈNERE

Us presentem una línia d’activitat teatral per poder ser representada dins de l’aula. Un sol actor o una sola actriu, un bon tema i un bon monòleg. Tot plegat, una proposta assequible que convida a reflexionar i debatre alguns temes de l’actualitat més punyent propers… Llegeix més»

Concurs X(p)rimenta 2019

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació i l’Associació Catalana de Comunicació Científica acaben d’obrir una nova edició del concurs X(p)rimenta. Aquesta iniciativa anima als professors i alumnes de primària, ESO, batxillerat i cicles formatius a realitzar un experiment científic i a… Llegeix més»