BENVINGUTS/DES AL NOU CURS 2020-2021

💡 Pla de Formació de Zona 💡

Consulteu les activitats formatives al següent ➡ enllaç

OFERTA FORMATIVA SEV04 2020-21

Amb aquesta infografia recollim les diverses activitats formatives que ofertarem a la zona a partir del proper curs.
Els primers dies de setembre enviarem un correu als centres informant del procés d’inscripció i calendaris.

Us compartim el Protocol de PFZ

43è Premis Baldiri i Reixac

En aquesta edició, la Fundació Carulla convoca els Premis Baldiri Reixac, adaptats a l’actual situació de pandèmia, i els adreça als centres educatius de primària i secundària de tota Catalunya. La convocatòria és oberta fins al dijous 11 de febrer de 2021.

La Fundació Carulla convoca… Llegeix més»

CONCURS EDUCATIU JOVES I MOBILITAT

QUÈ ÉS JOVES I MOBILITAT?
El concurs Joves i Mobilitat té com objectiu promoure actituds i valors de mobilitat segura, sostenible i responsable entre els adolescents i els joves de Catalunya

Premis per a joves i per a centres docents

Poden participar alumnes d’ESO, Batxillerat i CFGM i… Llegeix més»

Curs EXPLORA LA NEU 2021

Enguany es realitzarà en format virtual el dissabte 6 de febrer de 9:30 a 13.30h i de 16 a 19.00h i els dijous 11 i 18 de febrer, de 18 a 20.30h.
L’activitat consisteix en 12 h presencials online (per Meet) de classes… Llegeix més»

INSCRIPCIONS OBERTES- STEAM

El passat dia 8 de gener va començar el període d’inscripcions de les formacions del segon torn.

Enguany hem preparat una formació sobre Didàctica de les ciències des d’una perspectiva STEAM, preparada per les nostres ambaixadores Cati Quintana, Olga Montaña i Olga Fuertes. Al llarg de la formació… Llegeix més»

Biblioteca Escola Miquel Martí i Pol

Us informem que s’ha remodelat la biblioteca escolar d’aquest centre. El resultat és fantàstic!
Actualment, l’equip docent participa del tercer any de la formació Impuls de la Lectura. Felicitats per la gran tasca que esteu realitzant!
Bon trimestre!

Comiat inspectors/es de zona

El passat divendres el SE i els centres de la zona van regalar un detall als 3 inspectors/es. Com sabeu, la Fàtima es jubila i l’Eva i en Joan canvien de zona.

Els hi vam comprar un bolígraf gravat i una postal a cadascú, i un… Llegeix més»

8a edició Student Awards

Nova edició dels Student Awards, el concurs de mSchools que premia la tasca realitzada per alumnes i docents durant el curs escolar dins de les iniciatives del programa.
Si estàs fent App Education, Mobile History Map o Scratch Challenge amb els teus alumnes, no t’ho pensis… Llegeix més»