OFERTA FORMATIVA SEV04 2020-21

Amb aquesta infografia recollim les diverses activitats formatives que ofertarem a la zona a partir del proper curs.
Els primers dies de setembre enviarem un correu als centres informant del procés d’inscripció i calendaris.

Us compartim el Protocol de PFZ

Curs de drets humans

Enguany, s’organitza la 39a edició del curs anual de drets humans,  del 12 al 29 d’abril.
El curs compta amb el reconeixement del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya com a activitat de formació permanent pel professorat i amb el reconeixement de crèdits de diferents… Llegeix més»

Premis Fotón

Enguany es celebra la 4ª Edició dels Premis Fotón de comunicació científica i de docència a l’escola; iniciativa de l’Institut d’Óptica “Danza de Valdés” del CSIC, enfocada a reconèixer, impulsar i fomentar les labors de divulgació i ensenyança en l’àmbit de l’òptica i la fotònica. Els premis s’anunciaran… Llegeix més»

No t’escapis de la indústria

El dimecres 7 d’abril hi haurà una jornada en format virtual per explicar el funcionament del joc No t’escapis de la indústria dirigit a professorat d’FP.

Com bé recordareu, aquest joc es va presentar en una de les sessions de direccions de CRP i en aquella mateixa… Llegeix més»

Jornada Pedagògica Joan Perucho

Amb motiu de la commemoració de l’Any Joan Perucho, el curs passat el Departament d’Educació tenia previst celebrar la Jornada Pedagògica Joan Perucho, que s’ha hagut d’ajornar fins aquesta primavera a causa de la pandèmia.
Finalment, doncs, aquesta jornada commemorativa tindrà lloc el proper 16 d’abril de 2021 de 17… Llegeix més»

EL CRP VOIV ÉS COL·LABORADOR DE L’ERASMUS+ VALIANT

Title: “Connecting teachers and students of Education around Europe in Virtual Exchange: The VALIANT project”
Voleu participar d’un projecte Erasmus+ ja concedit?
Registra’t per ser possible escola candidata: https://valiantproject.eu/join-us/
Informació de la proposta:
This month the new Erasmus+ project VALIANT (Virtual Innovation and Support Networks… Llegeix més»

Congrés DOTS a l’Àgora

I Congrés Internacional  DOTS a l’Àgora

«La salut dels joves d’avui, el benestar del futur»

El congrés es durà a terme de forma virtual els dies: 26, 28 i 30 d’abril de 2021. La matrícula serà gratuïta i únicament caldrà pagar les despeses de gestió (15€) si es vol… Llegeix més»