Physicat: 3a edició concurs de física

Physicat, és un concurs de resolució de problemes de física en equip adreçat a l’alumnat de 4t d’ESO.

El concurs consisteix en la resolució de problemes en què els alumnes hauran de treballar en equips de 4 a 6 membres. Cada grup disposarà d’un temps màxim d’una hora per a resoldre els exercicis. Les proves es realitzaran telemàticament en el mateix centre, en l’hora i el dia que el professor decideix (dins del termini marcat pel concurs).

La tercera edició del concurs Physicat es durà a terme del 18 al 27 de març de 2020.

Ja us hi podeu apuntar!

El període d’inscripció és del 2 a l’11 de març. Pots consultar tota la informació del funcionament del concurs, el temari i inscriure’t a:

T’animem a participar-hi amb el teu alumnat !!!