Ciència + art

Voleu saber en què consisteix el Premi La ciència i els infants, que organitza cada curs Umanresa? Voleu conèixer les enginyoses propostes presentades al premi d’enguany? Voleu acompanyar les escoles participants en el misteri de saber qui s’emportarà els premis?.

Us esperem dimecres  26 de febrer, a la Sala d’actes. Edifici FUB1 (Avinguda Universitària, 4-6 de Manresa.) ….amb una sessió doble de ciència + art:

.- A les 5: Lliurament III Premi “La ciència i els infants”. Amb una breu ponència a càrrec de la Dra. Mercè Izquierdo, sota el títol “Té sexe, LA ciència?

.- A les 6: La revolució dels ulls, a càrrec d’Antoni Vila. Conferència que s’emmarca dins el XI Cicle Obert de Conferències Educatives, i forma part també del curs Escoles Singul-Arts.

Per a més informació dels dos actes, entreu al següent enllaç del nostre Blog:  Ciència + art [>]

Aquest acte és gratuït i obert a tothom, però agrairem que confirmeu la vostra assistència per correu electrònic a: educacio.infantil@umanresa.cat

Us hi esperem!!!

Estudis Educació Infantil UManresa