#mSchoolswebinars: novetats, recursos, eines i més!

Consulta els continguts de la tercera sessió de #mSchoolswebinars

Et vas perdre la tercera sessió del cicle de webinars “Desdibuixant les parets de l’aula”? Ja pots consultar el vídeo i tots els continguts relacionats a la plataforma de Mobile History Map. I, a més, hi trobaràs un ‘estoig digital’ amb eines i recursos que t’ajudaran a crear projectes digitals de qualitat a l’aula. No t’ho perdis!

Accedeix

mSchools participa el pròxim 25 de febrer en el debat online “Educació en línia: transformant l’aprenentatge de competències digitals”, una sessió organitzada per GSMA en què representants de la Comissió i el Parlament Europeus, el Banc Mundial, European Schoolnet i referents educatius del sector privat parlaran de com garantir una educació digital inclusiva i segura en contextos d’aprenentatge remot i híbrid. Entre d’altres, es debatran els següents temes:
  • Com transformem l’educació per a fomentar un millor ensenyament de competències digitals?
  • Com assegurem la inclusió, l’equitat, la privacitat i la seguretat dels estudiants en línia?
  • Com la tecnologia mòbil i la connectivitat poden transformar l’educació?
Uneix-te al debat i participa amb les teves preguntes!