Jornada de difusió sobre el programa Connectant mons

Connectant monsAquest proper 9 de gener tenim el plaer de poder assistir a la  Jornada de difusió sobre el programa Connectant mons. Amb el  tema d’igualtat de gènere: Camins d’igualtat.

Com són les relacions entre nens i nenes, nois i noies? Construïm la nostra identitat lliurement, o tenim estereotipades algunes conductes, alguns gustos, algunes eleccions…? Com mostren els gèneres els mitjans de comunicació?

De manera pràctica i indagadora, en aquesta edició de Connectant mons ens acostarà a una realitat molt propera i universal: la nostra construcció cultural del gènere i com aquesta construcció pot ser de vegades motiu de desigualtat entre les persones.

L’Institut Laia L’Arquera de Mataró a través del Projecte Connectant Móns d’Oxfam Intermón participa en el pilotatge impulsat pel Departament d’Ensenyament de Projectes de Servei Comunitari.

Durant la setmana de la programació europea, els alumnes de 4t d’ESO de  L’Institut Laia l’ Arquera de Mataró, a la matèria optativa d’Informàtica, ensenyen a programar amb Scratch als alumnes de 1r d’ESO.

Per més informació de Connectant mons: Aquí

Fins el 15 de gener els centres es poden apuntar al projecte.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *