35è Concurs BBVA de Dibuix Escolar

La Fundació Antigues Caixes Catalanes, amb el suport del Grup BBVA, convoquen una nova edició del 35è Concurs BBVA de dibuix escolar. La novetat és que a més de fomentar la lectura en català i la creativitat del dibuix, els contes serveixen per treballar l’educació emocional i la gestió de conflictes  a les escoles.

El concurs s’adreça als escolars de primària i d’educació especial de tot Catalunya. Es centren en històries per aprendre a ser feliços, que ens parlen de l’autoestima, l’empatia, l’escolta activa i el món de les emocions.

Són sis contes escrits per Júlia Prunés Massaguer, en el seu blog hi trobarem recursos i materials, sobre els seu contes.

Formulari d’inscripció, bases, es  trobar a Aquí