Proves Cangur de matemàtiques de primària i secundària

Proves cangur 2016Des de l’any 1996 es realitza a Catalunya la prova Cangur, una activitat impulsada per l’associació internacional Le Kangourou sans Frontières, de la qual n’és membre la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM) que, per aquesta raó, és l’entitat titular del Cangur en llengua catalana. Aquesta prova, al nostre territori, havia estat adreçada fins ara als cursos finals d’ESO i al Batxillerat. I l’any passat es va ampliar a l’alumnat de 5è i 6è de Primària

Enguany, les  proves Cangur de matemàtiques es realitzaran el 7 d’abril de 2016, organitzades per la Societat Catalana de Matemàtiques.
Com a novetat d’aquest curs  la prova  s’amplia als nivells  de 1r i 2n de l’ESO.

La prova té format de concurs, però el seu autèntic objectiu és que els alumnes participin i dediquin una estona especial a divertir-se tot resolent els reptes plantejats. Els problemes es basen més en el raonament i l’enginy que en coneixements matemàtics específics. Aquestes “altres matemàtiques” també les podeu practicar, durant el curs, a partir de proves model que es poden consultar al web del Cangur, així com la prova realitzada el curs passat.

Convocatòria i indicacions de caràcter general per a les seus de Catalunya
Per a 5è i 6è de primària, 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO, i Batxillerat

Els terminis d’inscripció són:

• 4t d’ESO i Batxillerats Inscripció: 2 de novembre a 18 de desembre de 2015.
  • 1r, 2n i 3r d’ESO  Inscripció:  15 de gener a 29 de febrer de 2016
  • Primària Inscripció:  15 de gener a 29 de febrer de 2016

Per a qualsevol dubte:

Més informació a la WEB

Us animem a participar-hi!