EDUCAC

Unitats didàctiques

En aquest espai trobareu les unitats didàctiques d’eduCAC. Una eina per portar l’educació en comunicació a les aules i fomentar l’esperit crític de l’alumnat davant els continguts audiovisuals.

Consulteu les diverses unitats, organitzades en quatre blocs, i escolliu aquelles que s’adaptin més a la vostra matèria i al vostre centre educatiu. Us volem oferir totes les eines necessàries perquè pugueu acompanyar al vostre alumnat en la reflexió sobre els aspectes següents:

• El llenguatge informatiu, la publicitat i l’entreteniment en un món ple de pantalles
  • La relació amb els diferents dispositius i xarxes socials
  • Eines i recursos per convertir-nos en ciutadans i ciutadanes actius i crítics

Les noves unitats eduCAC per a secundària estan programades a partir de les competències transversals (digital i personal i social) del currículum, de forma que per incorporar-les a l’aula només cal afegir la contextualització de la matèria d’acord amb el curs i els objectius específics. Us proposem un objectiu competencial a treballar, lligat amb diverses dimensions i competències de cada àmbit transversal. També us oferim una guia de programació amb els criteris d’avaluació i els diversos indicadors d’assoliment.

I si voleu apostar per l’experimentació i la producció audiovisual escolar, a l’apartat Projectes d’aula trobareu materials didàctics totalment pràctics.

Comencem el viatge!