El alumnado con trastorno del espectro del autismo en España |
¿Como comunicar la FP Dual desde los centros educativos?
|
Estudi d’infància i adolescència |
Guía práctica para la elaboración de pruebas estandarizadas de competencia lingüística |
Manual para la detección, evaluación y respuesta educativa del alumnado con altas capacidades
|
Makerspaces in schools: practical guidelines for school leaders and teachers |
Resolució de problemes matemàtics per a mestres d’Educació Primària (Mètode de Polya) Universitat Jaume I, 2020
|
Socio-emotional development and creativity of gifted students |
Teacher transition into innovative learning environments |
|
|
Ja coneixeu el Club de lectura dels ODS?
Amb la finalitat de promocionar, conscienciar i donar a conèixer els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), s’ha creat un club de lectura virtual per al PAS i personal docent. Us convidem a conèixer-lo i a participar-hi!
Aquí trobareu les instruccions per a accedir-hi (contrasenya ATRI).
Biblioteca i centre documental del Departament d’Educació
Generalitat de Catalunya biblioteca.educacio@gencat.cat