Projecte Revista “TRES PARCS, TRES ESTACIONS” – INS Castellar

Des de l’INS Castellar ens comparteixen un projecte coordinat entre el Departament de Català i el de Ciències, anomenat “TRES PARCS, TRES ESTACIONS”, sobre l’estudi de tres parcs naturals propers.

L’alumnat de 1r de Batxillerat que cursa les matèries de “Creació Literària” i de “Pràctiques de Biologia” fa una sortida trimestral per conèixer de prop tot el que té a veure amb la natura i la cultura dels parcs visitats, amb l’objectiu, no només de conèixer uns espais (on molts d’ells no han estat mai) sinó de fer-ne posteriorment una revista trimestral. El primer trimestre l’alumnat va visitar el Montseny i ja s’ha pogut realitzar l’edició de la revista, que podeu consultar en el següent enllaç:

Aquest 2n trimestre es visitarà Montserrat, i el 3r trimestre la visita serà al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i la Serra de l’Obac. S’han escollit parcs relativament propers a Castellar del Vallès i que tenen una riquesa destacable en diferents vessants: biològic, geològic, literari, cultural… un espai on conflueixen “natura i literatura”.

L’IES Castellar ens convida a veure la primera de les revistes, confeccionades íntegrament per l’alumnat que n’ha pres part.

Esperem poder gaudir ben aviat de la propera publicació d’aquesta interessant revista.

Mostra de la revista Tres parcs, tres estacions